Tana e Jamie Oliver pentru mine

Tana, colega mea de apartament despre care nu mai pot spune că e blondă, fiindcă e şaten-gri-arămiu-verde-depinde-de-lumină, a inventat azi mâncare. Ciorbă mov şi salată mov. Ciorba am doar gustat-o şi e demenţială, are frunze adevărate în ea. În seara asta am mâncat salată. Că trecem iar pe mâncare sănătoasă.🙂 Iuuuuu-huuu!

SALATA by TANA

Varză roşie, morcov ras cu chestie din aia de decojit – arată ca un fel de spaghete aşa, mega tare, sâmburi de nucă, stafide, ceva sos de maioneză cu ierburi (de cumpărat), carne de pui fiartă.

Ierburi adevărate. Alea din ghiveci nu vor să înţeleagă să crească şi fără să le ud😛

Poate dă Tana comment cu modul de preparare că eu nu am dat prin bucătărie. Ultima dată am ars o cârpă în timp ce încercam să iau o cratiţă de pe foc. I lost my kitchen mojo for now… :))

Tana cu look cu gospodină

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Tana e Jamie Oliver pentru mine

  1. mimi spune:

    Yamyyyyyy… arata bine! Pot sa vin in vizita? ;))

    • zoldike spune:

      Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hai ca a început să ne funcţioneze feng shuiul. Kharmă cu vibraţii pozitive. :)) Şi acu şi mâncăm sănătos! Cel puţin până data viitoare…😛

  2. tantaninthesun spune:

    carnea de pui e prajita in unt. si restul sunt calite tot in unt. am mai pus si sos de soia. just went crazy😀. Ciorba e normala, doar ca e mov :))

  3. kepty spune:

    o provoc pe aceasta tana la un concurs de gatit:P…sa vedem atunci cine e jamie oliver:))…ne putem ”duela” pe teren neutru adica la deva:)))…bravo tana pentru salata;)

Lasă un răspuns

