Câţiva gândaci

Trei dintre cadouri nu sunt ceea ce par😛 bug, bug, bug me

Grămadă de chestii care mă fac să mă gândesc la chestii. Mă joc Farmville. Nu chiar excesiv. Încă nu mi-am pus telefonul să sune pentru nicio recoltă, dar eu îi adopt Tanei renii şi ea îmi cloceşte ouăle. Apoi invers. Şi ne trimitem cadouri lămpi şi butoaie cu struguri şi raţe. Acum sunt la nivelul 24. M-am chinuit mai mult până mi-am aranjat ograda aşa încât să mă simt acasă, iar acum mă joc doar ca să pot locui acolo. Deocamdată nu mai e ceva pentru care să strâng bani. „Merg” la fermă să mă relaxez.😛

Iaca, pun şi ferma, să se priceapă că sunt… aşa cum sunt. Cum zicea cineva un pic mai devreme- „dacă mă accepţi, mă accepţi aşa”.

Trebuie şi nişte detalii, că nu degeaba se chinuie programatorii ăia să le facă.

Reni, reni neîndemînateci care şi-au prins în coarne instalaţii de brad, oaie neagră, vacă de pe Marte. Ţarc.🙂

Casa cu piticul de grădină, una dintre mâţe, maşina de făcut popcorn...😛 În dreapta sus (e dreapta aia, cred, că no...) sunt baloanele şi am şi cişmea. Banca de lemn îmi plaaaace foarte tare!

Căruţă ci fân, butoaie cu struguri. Îmi place cum s-a urcat curcanul ăla pe baloţi, cred că e bug, dar sper să nu îl "repare". La început animalele erau statice, acum se mişcă, însă unii selectează "stay" şi le încolonează milităreşte şi pe specii. Mie nu îmi place aşa.

Un fel de zonă cu chestii de trebăluit. Mi-am pus multe lemne. Şi roabe. This is pretty to me. :))

This makes my heart melt ;)) On the other side my real turtles are not happy at all and the villa i've promised them a pool in is really far, far, far away. They've been patient for 5 years but I'm not any closer :))

Auuuuuuu! Auuuuu! Auuuuuu!

Scenă din „Me and you and every one we know” la care tocmai m-am uitat cu Tana. E un film fără fir epic mai deloc, dar are scene faine. Mi-am dat seama că l-am mai văzut o dată, dar nu am ţinut minte nimic din el. Poate din cauză că nu are poveste clară. E un film… să zic aşa, de stare. Cum a caracterizat Mihnea videoclipul de la piesa „Chihlimbar”, pe care Luna Amară l-a făcut uitat după lansarea de la Cluj, unde l-au văzut şi ei şi publicul prima dată. Totuşi, filmul e fain. Numai că nu ai ce povesti de el, trebuie văzut.

De Sfântul Andrei (am scris sfânt pe bloh, I-A-C-H) am visat cu un câine mic şi gras. Că am fost întrebată a doua zi dacă mi-am visat alesul. Nu l-am visat că nu am ce alege. Să rămân la îmblănite aşadar.🙂

Pisu mic de acasă. E tare şod. Nu ştiu de ce nu merge filmuleţul în care ronţăie andrelele, dar acum nu am chef să îmi bat capul cu tehnica. Îl cheamă Tom şi ai mei îi spun Tomi şi nu l-am botezat eu, e botezat după Tom&Jerry. :)) Funny, funny, haha

Korn like CFR. nnnnnnnnnnnn În pasajul din gara Cluj-Napoca toate nnnnnurile sunt scrise asa. Coolish!

Cum a început să se înverzească viaţa mea.🙂 El e Topi şi dormim toţi 4. În Insomnia e o caricatură cu titlul Siamese şi în stânga e schiţat un omuleţ cu două capete şi linie punctată pe mijloc, iar în dreapta e un alt omuleţ cu un dreptunghi în braţe pe care scrie "LAPTOP". Nu aş fi crezut că ajung eu de la ţaţa oilor la cablul lui Topi, dar viaţa e surprinzătoare :)) - Voi şterge orice comentariu în care se va pomeni de un anume oier care a candidat la preşedinţie!!! =))

Chino, când era mai mică, după ce am primit-o de la Muzeul de Ştiinţe Naturale din Deva via Garda de Mediu. Îmi doresc şi pentru ţestoasele mele (şi nu numai) un lac în curtea casei, ca pe Famvillle. Din punctul meu de vedere, ţesturile au expresivitate şi au personalitate. Numai nu am eu timp de ele, iar când am, nu li-l mai dau lor. Asta devine o problemă...

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi, Văzute/ văzubile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

