L-aş vota dacă ar avea vreo şansă la turul doi

Remus Cernea mă urmăreşte pe Twitter

Am primit mail că ciripelile îmi sunt citite de Remus Cernea.🙂 Cum zicea şi Bogdan într-un comentariu la un post de-al meu: l-aş vota pe principiul că e pletos, bărbos şi cu tricou cu Pink Floyd. E un cu totul altfel de candidat şi mă bucur că a avut curajul să iasă în faţă. L-aş putea vota şi pentru că e verde, doar e culoarea mea preferată şi chiar cred în protejarea mediului şi reciclare.

Site-ul candidatului Remus Cernea

Totuşi votul de mâine nu e o joacă şi dacă tot merg să votez nu pot risca să votez din simpatie, trebuie să fie un vot strategic. Un vot pentru cineva care are şansă să intre cu Băsescu în turul doi. Pentru că e clar că Băsescu intră în turul doi şi poate şi rămâne pentru a doua tură, ceea ce nu pare rău pentru aproximativ 30% dintre alegători.

Ralu: te-ai hotarat cu cine votezi?
Ralu:😛
abcdefg: base
Ralu: serios?
abcdefg: da
Ralu: inseamna ca traiesti bine
Ralu: ;))
abcdefg: nu pot zice ca traiesc chiar rau

 

 

 

 

 

 

 

 

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Culise și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

