“Femeile votează cu ovarele”

Dacă alegi ceva frumos în loc de Băsescu, înseamnă că gândeşti cu ovarele? Şi dacă îl (re)alegi pe Băsescu cu ce gândeşti?

Am făcut poza asta pe stradă în Sibiu şi îmi place foarte tare. Coincidenţele astea stradale sunt deliciul fotojurnalismului stradal şi m-am îndrăgostit de ele datorită colegului meu Mihai Biriş. Un exemplu de street photo care îmi dă fiori ar fi ăsta:

Fotograf: Nils Jorgensen; pentru mai multe imagini ale sale - http://nilsjorgensen.com/

Ok, deci ideea e că am făcut poza pentru că e o observaţie a unei situaţii întâmplătoare, a unei coincidenţe; pentru că arată bine.  Desigur are mesaj, o imagine are întotdeauna mesaj. Altfel nu s-ar spune că „O imagine face cât 1.000 de cuvinte”, dar mesajul nu e acela că eu aş alege tipul care bea cafea  pentru că e  mai tânăr şi mai frumos decât Băsescu. Mesajul – că văd că trebuie spus pe litere – e acela că aş vota pe oricine altcineva nu e de aceeaşi teapă (sau ţeapă) cu Băsescu. De altfel, mi s-ar părea normal ca niciun preşedinte să nu stea mai mult de un mandat. Chestia cu „să fie lăsat să termine ce a început” e cam de fiecare dată negativă.

Şi dacă femeile ar vota cu ovarele, care ar fi problema?  O prietenă a unei prietene a spus „Eu voi vota cu Crin Antonescu. E cel mai prezentabil. Oricum pe alte criterii nu îi pot diferenţia, spun toţi prostii”. Deci, dacă femeile – care sunt mai mult de jumătate dintre alegători – ar vota cu un candidat cu care nu s-ar speria să se trezească în pat, nu cred că ar ieşi chiar aşa de rău.

De pe site-urile celor despre care sondajele de opinie spun că ar lua cele mai multe voturi, am luat pozele în care mi se pare că arată cel mai bine, dar şi credibil (nu încadrări prea zeificatoare, nu photoshop aparent etc.). Le postez să vă fie mai uşor să decideţi care e Făt-Frumos pentru următorii cinci ani.

Să fie şi Băsescu, doar e primul în sondaje. Şi am ales o poză în care arată ok. Faptul că i s-au lăsat pleoapele superioare îi acoperă defectul de la ochi şi îi dă un aer de bonomie.

Crin Antonescu - are pielea cam lăsată, dar n-o să vrem candidaţi la fotoliul de preşedinte injectaţi cu botox, nu?! Important e să nu uităm că are ochi albaştri (pe care îi poate orienta simultan în aceeaşi direcţie)!! Şi că pare într-adevăr să aibă bun-simţ. În niciun caz nu l-aş vedea sorbind direct din sticla spumegândă de şampanie la revelionul transmis în direct pe teve. Cum ştim cine a făcut!

Sorin Oprescu - nu are pe site-ul oficial secţiune Foto. Poze cu el sunt numai pe pagina principală, într-un slideshow. Şi el e cam cărunt şi cam trecut să se vadă fetele cu el în pat. Dar nu trebuie să ne imaginăm neapărat sex! Poţi sta cu cineva în pat să ai discuţii foarte interesante stând comod. Şi cu un medic ai ce discuta.

Mircea Geoană - Conform criteriilor mele, de a selecta cea mai drăguţă poză cu candidatul de pe site-ul acesuia, Geoană trişează. Pentru că şi-a pus numai poze din timpul carierei sale de diplomat, cu tot felul de personalităţi (ex: Solana, Clinton). DAR, asta ne scuteşte de a ne mai imagina cum ar arăta în funcţia de preşedinte, în pozele cu alţi şefi de stat şi cu diverse persoane importante. Pentru că se vede că ar arăta bine.

Kelemen Hunor - cred că e cel mai tânăr dintre candidaţii cu voturi semnficative. E chel, da, dar părul prost părăseşte capul deştept, nu? Şi e ungur, dar dacă aţi văzut filmul "Atilla the Hun" cu Gerard Butler asta nu mai contează. Filmul ală te face să simţi că bătălia de la Posada în care Ţara Românească a reuşit să iasă de sub tutela coroanei maghiare nu are, de fapt, happy end. :)) {Ştiu că Gerard Butler nu e ungur! Dar e frumos! :)}

Votaţi şi cu ovarele, numai mergeţi să votaţi!

* Am ignorat doi candidaţi care sunt luminaţi de Domnu şi electrificaţi de energii numai de ei ştiute. Dar chiar nu pot să îi pun sau să îi pomenesc pe blog. Cine vrea să se trezească alături de ei 5 ani, să îi voteze. E democraţie!

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Culise, Văzute/ văzubile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la “Femeile votează cu ovarele”

  1. ai uitat de Cernea, care e pletos, cu barba si cu tricou Pink Floyd😉 eu de-aia ma duc sa-l votez pe el

Lasă un răspuns

