Cuvinte plutesc în sticle. Şi unele nu degeaba

Statusuri care mi-au plăcut:

cleverly disguised as a responsible adult

don’t do drugs, don’t have unprotected sex, don’t be violent. leave that to me

young, dum and full of cum

I can’t rise to your expectations. I’m allready above them…

future is no place to place your better days

nu-s acasa. n-am mîncare si ma înjura lumea în gînd

dubios, democratia trecea

doare capul, bine-mi pare… mîine o sa creasca mare… folclor

migrating from central heating to global warming

the best way to get over a girl is to get under a new one

like forgeting the words to your favorite song

*Am făcut abstracţie de drepturile de autor şi nu am precizat care replică aparţine cui. Dar fiecare e liber să îşi ia replica înapoi, prin comment. 🙂 Eu nu am vrut să dau nume, pentru că ideea era de a arăta sticlele cu mesaje pozitive sau inteligente (după mine), aruncate în ocean, pe care le-am prins.

** Va urma

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cuvinte plutesc în sticle. Şi unele nu degeaba

  1. eu ma simt bine ca ai prins doua sticle de la mine. aia cu fetele, e drept, am cules-o si eu… da` se pare ca nu e foarte adevarata :))

  2. furnicae spune:

    mi-l revendic pe cel cu cleverly disguised…. 🙂
    e gasit pe undeva, insa tare mi-ar placea sa fie creatia-mi proprie

Lasă un răspuns

