Vine iarna, bine-mi pare! Am ghem de-orice culoare!

computer_knitting

😀 Humanizer

Tricotatul nu mai e pentru bunici de mult timp; pot afirma asta pentru că am trei surse sigure şi confirmate: Andra, eu şi Google. :)) Super tare! Chiar dacă era, tot tricotatul l-aş fi ales pentru relaxare. Pentru cândva-cândva visez la un fotoliu comfortabil şi rotunjor, din ratan, plin de perne, înconjurat de coşuleţe cu gheme şi aşezat lângă geam. Pisicile care să tragă de gheme ar trebui să lipsească pentru că azi am aflat că între timp (au trecut cinci ani de la ultimul test alergic) am devenit alergică şi la câini şi pisici. Pufoşenile zgubilitice sunt aşa de tari şi te binedispun instant, ca ratonul ăsta şi cu cuţu Beagle.

Ei, bine, nem baj! Dacă nu pot să am chestii îmblănite pe care să le moţăi, pâscăi şi mâscâi, aş putea în cazul disperat să îmi îmbrac ţestoasele în tricotaje moi şi pufoase când am chef de animale flocăibile. :)) Că am văzut deja cum alţii tricotează TOT. Uite aşa:

ADN tricotat

Material didactic inedit - ADN tricotat

pahar tricotat

Husă de pahar; presupun că e pentru a ţine ceaiul cald.😛 Deşi multe chestii tricotate nu prea au un rol clar şi justificat. Ce mai contează? Bine că sunt moi şi colorate şi consumă destul de mult timp să fie făcute.🙂

pacman tricotat

Pacman. A revenit în printuri şi chestii de ceva timp. Simplu şi drăguţ.

pho_classes

Firele în degrade sau alea cu noduri ies sofisticat şi tricotate numai pe faţă. Goody , goody!

cablu tricotat

Să nu îi fie frig cablului. Sau pretext să faci ceva şi din resturile de aţă.

knit iphone

De ce să dai bani pe un Iphone când poţi tricota?

masca de gaz tricotata

Mască de gaz

hitler tricotat

Knitler, Hitler tricotat. Că tot e isteria asta, poate îl tricotează cineva şi pe MJ.

moarte tricotata

Drăguţenia asta şi alte asemenea sunt de vânzare pe ceva site de chestii lucrate manual. Am primit la majorat de la un prieten o jucărie cu moarte şi am crezut că fac ai mei lanţ de infarcturi. Aşa certuri am avut pe tema inofensivului cadou de numa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cu mic, cu mare

caciula broasca tricotata

Broască, broască, broască

copac tricotat

Şosetuţe pentru copaci

copil broasca tricotat

Tot un broscuţ ... sau crocodil(uţ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am găsit pe Google nişte referinţe conform cărora există un nou curent de vandalism urban. Tricotatul spaţiilor publice. Voi reveni asupra subiectului. Excelentă alegere pentru lupta împotriva consumismului, nu?🙂 Nişte înjurături cu andrele, gheme şi „unu pe faţă, unu pe dos” există oare?

knitted-tree-socks

Încă un copac înveselit

mar tricotat

Se merge şi mai departe: haine şi pentru fruct, nu doar pentru pom.

ghinda tricotata

Ghindă tricotată şi ataşată de frunza de stejar. Scopul? Nu ştiu? Să pape porcuşorii ghinda adevărată... şi pentru că e fain să mai şi produci câte ceva frumos, nu doar să furi din natură.

puf tricotat

Pufuri. Îmi plac chestiile aruncate pe jos. Dezordine controlată.

perna tricotata

Husă de peeeernă. Tricotată, desigur.

fotoliu tricotat

Şi fotoliul în care să stea perna. Lângă pufuri. :)) Dacă tricotezi prea mult şi nu dai cadou sau le vinzi, stai cu prea multe culori, modele şi imprimeuri.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

crazy-knitting

Comuniune om-natură? Călăreţul fără cap? Nuş ce vrea să exprime. Poza se numea "crazy-knitting"

hartie igienica tricotata

De ce? De ce? Ăla e un fular!

knit-mouse-2-sam-checking-moouse

Jucărie pentru miţi-piţi. Jucărie super elaborată pe care pisi o va transforma la loc în ghem iute-iute.

lampa tricotata

Cablu tricotat am mai văzut, dar aici e mult mai multă electricitate incorporată într-un ghem. Lampă tricotată. Cred că dă lumină plăcută, dar nu aş sta cu ea aprinsă mult timp.

knitting tattoo

Fidelitate. Nu chiar până în măduvă, dar cu siguranţă pe piele!

gheme

Uuuuuuuuu! Aaaaa! Ieiiii!

Tricotatul, ca multe alte acţiuni care provoacă satsifacţie, costă destul de mult (deci mai bine e să pice ghemele de undeva), creează dependenţă şi dă dureri de spate dacă e practicat în exces.

Din fericire şi în ciuda lui Murphy, tricotatul nu e nici imoral, nici ilegal şi nici nu îngraşă!

 

 

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Vine iarna, bine-mi pare! Am ghem de-orice culoare!

  1. Jorjette spune:

    Wow! Foarte , foarte, foarte….tare! Sunt superbe modelele…

  2. Livia spune:

    Buna. Cum as putea sa iau legatura cu voi? Ma intereseaza in mod deosebit caciulita „broasca”.

    • zoldike spune:

      Sunt doar niste imagini de pe internet cu lucruri care imi plac si mie. Nu le am.🙂 Credeam ca se intelege din post ca am cautat pe Google si am gasit tot felul de chestii dragute sau interesante tricotate de altii. Totul e sa ai inspiratie sau sa gasesti un model care iti place si apoi… una pe fata, una pe dos sau doua pe fata doua pe dos, pana e gata tricotat. Spor!🙂

Lasă un răspuns

