Ce face vulpiţa mea

Am urmărit-o pe Vulpi în ultimele zile şi cred că ştiu acum toooot ce face. Aşa că am s-o demaschez.😛 Vulpi e prietena mea din gmail, de vreun an, şi mi-e alături când citesc orice fel de mesaje de la alţii: mailuri interesante, amuzante, informative, lungi şi plictisitoare, drăguţe, vesele, bla-bla-bla-uri, orice-uri, mailuri primite din eroare, mailuri.

vulpi aprinde lampioanelevulpi cu bonsaivulpi face curatenievulpi face karate cu 2 iepurasivulpi gateste cinavulpi la ceai cu ursisorvulpi la florivulpi la stropitoare cu puisorvulpita la fruieras

Îmi place gmail f. tare, e rapid pentru orice chestie pe care o fac (trimis, încărcat de documente şi poze, chat) şi, de când cu Vulpi, e şi foarte prietenos.

Vulpi poate fi activată din meniul Settings din dreapta sus pe pagina principală din Gmail, e una dintre cele 34 de variante de la Themes. Dacă nu ştii ce să alegi ai şi varianta de temă la întâmplare (random) sau cu alegerea culorilor după cum te taie capul (Choose your own colors).

Şi tot cam de vreun an îl am şi pe Gogonealy. El nu are un rol practic aşa ca Vulpi care îmi ţine corespondenţa şi e foarte ocupată toată ziulica. Gogonealy e doar decorativ, dar mă simt bine dacă îl pot face să râdă şi să mă întâmpine cu tot felul de siropoşenii rostite în limba lui inexistentă şi „subtitrată” în engleză.

gogo saying smth luvli 10 oct 09 crop

*Un pic de copilărie e ceea ce vreau să îmi ofer în fiecare zi afuristită de adult.😛

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ce face vulpiţa mea

  1. Ada spune:

    aaaaaaaa.moshimonster aveam si eu da eu aveam un Furry de-ala
    until someday… am facut rost de toti aia din gradina. nu mai stiu cum se numeau and then it got boring.

  2. zoldike spune:

    Pe mine nu mă lasă să am mai mult de două animale de casă (de-ăaia din grădină), aşa că am eliberat un fel de liliac pentru motanul leneş pe care îl am acum. :)) Şi mă distrează când joc challenge of the day şi fac punctaj mare la nişte chestii destinate copiiilor de … eu ştiu? până în 10 ani =))

    Gogonealy e un fel de demonstraţie că nu am probleme de angajament (pe dracu!) că doar am reuşit să îl ţin peste un an! Yuuu-huuu!

  3. Ada spune:

    You’re making me feel guilty.:)) In legatura cu problema de angajament. I got bored…

    *Pai numa doi te lasa sa tii, da eu tot vroiam mai mult, si mai rar…
    si aveam unicorni si gogosi, si orice.
    aaaaa.moshling, was it?

Lasă un răspuns

