E foarte bine: nu avem război

Ce au în comun o zi în care am fost lăudată pentru ce am făcut şi alta în care am fost criticată ?! Durerea de stomac de la foame. Simplu. Satisfacţia profesională nu ţine de foame, nici nu îmi plăteşte vreo factură, iar dacă greşesc… din păcate e pentru că vreau să fac prea multe şi nu mai am de unde să dau energie aşa că sunt zile când fac multe şi le fac prost.

Nu ştiu cât va mai ţine criza asta economică că tocmai a căzut Guvernul, din nou. Totul e  confuz şi şi mai dezorganizat decât e oricum la noi în ţară de obicei. Salariile sau, mă rog, veniturile pe care multă lume le primeşte asigură cam jumătate din necesar şi pătura de mijloc e … subnutrită şi la propriu şi la figurat. Da, beau. Şi fumez. Dar numai din ultimele luni. Mecanism de compensare. Oricum dintr-o bere nu mi-aş lua mâncarea pe o zi, dar măcar după ce o beau am mai mult chef să fac haz de necaz.  Trec peste zilele proaste spunându-mi că problemele de acum sunt minore şi că această criză e un preţ uşor plătit de generaţiile tinere de acum, în comparaţie cu un război. Yey! E bine, nu? De ce m-aş plânge? Nu am ajuns să beau apă din urma unei copite de vacă, nici să îmi fierb ciorbă pe cizme.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Culise, Eu cu mine şi cu Ralu și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la E foarte bine: nu avem război

  1. F(r)aza cu „Da, beau. Şi fumez.” e…. ouch! Nu e corect să iei plăcerea din activităţile ăstea două. But then again, bine zicea Jim Jeffries: „Nobody likes the fucking taste of it. We drink ‘cause we have to!”

  2. zoldike spune:

    Mhm. We do. It’s not a happy choice, but it’s part of the strategy to produce synthetic happiness. About this synthetic happiness – http://www.ted.com/index.php/talks/dan_gilbert_asks_why_are_we_happy.html

  3. Doru spune:

    Mhei, iar bei fara camarazii tai de suferita? Nu se face asa, dar nu-i bai ca maine s-ar face 2 ani de munca (cica :p ) daca se opreste vremea asta afurisita mai bem o bere.

    Macar atata, ca bani oricum n-avem.

Lasă un răspuns

