Imaginile sunt cât o mie de vorbe. Arată-mi-te :)

Urmează chestii diverse, într-o „ordine anapoda”, din ceea ce am văzut recent.

* Să scriu ceva profund din care fiecare să înţeleagă ce vrea şi să fie ok pentru toată lumea… deci „La tăţi ni-i greu” sau „Fiecare pe calea sa, în dimineaţa sa”

Din Grigorescu în Mănăştur. Sau de la lucru acasă.

* Femeia în roşu atrage întotdeauna privirile, ca în Matrix

Roşu cu buline

* Dimineţile generaţiei „Mă ţin ai mei, dar până când?????”

Toată lumea stă în/pe banca lui şi aşteaptă

* Artzy-shmartzy a la maison. Ne-am făcut lampa, mai trebuie să găsim o cale de a o monta căci peretele e de beton şi e plin de fire de curent. Dar va răsări ea şi soluţia că doar lampa e feng-shui. Trebe. Musai.🙂

Cioburile aduc fericirea

* Maşină roşie. Monitorul de după uşă. Smth old. Smth new. Ceva girlish. Pulp Fiction pe strada Strâmbă. Chestii pe care ţi le-aş arăta.

Dacie

Geeky

Ceva vechi

Corvinus

Zaharizat

<p style="text-align:right;"Ştiu că lipsesc personajele de aici. Mai revin la subiect

La ceaun

Bunatati?!

<p style="text-align:right;"Expert în vinuri

*În seara asta am fost la avanpremiera Concursului de gătit în aer liber. Cica a fost coctail. Nu au fost coctailuri, dar a fost mâncare gătită de maeştrii bucătari. Am fost cu Tana. Am mâncat. A fost bun. Ei folosesc foarte multe condimente (12 la ceva friptură cu caşcaval – DA, am mâncat carne, mă autoflagelez în weeke-end, când voi avea timp). S-a ţinut la Taverna, grădina de vară care a devenit locul preferat al clujenilor. Aşa reiese şi dintr-un sondaj făcut de un ziar local, dar mai ales din cât de greu găseşti loc acolo.

Lubeniţă pe băţ

* Cine are nevoie de spaţiu pentru firmă poate închiria partea dreaptă de la etajul I din clădirea portocalie de pe strada Salcâmului, nr. 30. Cineva a dat faliment.

scaun de director

* Cum eu nu am cuţu meu să îi pot da iubire, mă risipesc în relaţii scurte cu cuţi de pe străzile Clujului. Enjoy your dog!

Cutz, cutz

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu, Văzute/ văzubile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.