Până în pânzele albe?!

Acum ceva timp nu vroiam blog. Nu, eu niciodată nu voi avea blog. Ai mei îmi spuneau mereu să nu mai spun niciodată „niciodată” pentru că sunt contradicţia personificată şi voi ajunge să fac ce am spus că nu fac şi după aceea mă voi simţi prost. Mi-am făcut blog pentru că era o persoană care mă certa că nu am identitate virtuală. O persoană de care eu ascult. Ceva specie foarte rară. Că eu nu ascult de nimeni. Aşa, şi dacă am blog măcar să aibă caracteristici de blog. M-am întors din oraş unde trebuia doar să merg să îi duc lui Biriş licenţa şi să mă întâlnesc cu Mihai să îmi dea bani „de acasă” pentru chirie, dar unde am stat la … poveşti. Şi am ajuns lângă Tana care învaţă la Microbi tot felul de antibiotice cu nume ciudate – culmea nu (!!!!) am luat aşa multe antibiotice cum credeam şi am ajuns lângă mess. Sebi vroia să ştie de unde mi-am luat materialul portocaliu cu care am retapiţat mobila la fosta chirie (şi am cusut cu Tana 4 nopţi la huse), iar Doru mi-a spus că mă pune la blogroll. Şi că scrie un post cu 50 de lucruri care îi fac viaţa mai uşoară. Mie mi-a ieşit, în prosteală  asta (primele sunt copy-paste din mess, dar cu backspace, desigur. Apoi e jazz):

– sa mergi descult in iarba uda cand e cald

– sa mananci paine prajtia cu unt si cu sare cand ai multe alte chestii gatite in frigider

– sa te joci cu parul proaspat spalat al cuiva

– sa canti pe strada o melodie care nu iti iese din cap si sa te chinui sa nu misti buzele ca sa nu creada restul ca ai pb si sa iti vina sa razi ca iti pasa de lumea din jur

– sa intri pe mess ca sa vezi daca sunt persoanele importante si sa fie si sa te simti bine si sa iti deschizi un film

– sa te scarpini pana iti da sangele si sa ai o stare de satisfactie. sa ti se faca jubra si sa o rupi cu o si mai mare satisfactie

– sa dai „mark as read” la mailurile necitite si sa ai senzatia ca ai facut ceva in ziua aia

– sa iti repari hainele patate cu mancare punand un petec vesel sau desenand ceva abstract peste (asta cred ca numai mie mi se aplica)

– sa dansezi singur la un concert cu o formatie care iti place foarte tare, fara sa iti pese daca restul publicului danseaza sau nu

– sa gasesti bani in pantaloni pe care nu i-ai mai purtat de ceva timp

– sa primesti factura de la curent dupa recorelare si sa inceapa cu „-„

– sa ai orgasm in timp ce dormi

– sa te uiti la fix si sa chiar crezi

– sa te scobesti in nas

– sa mergi pe jos cand ai abonament de transport in comun

– sa iesi din casa fara sa te piepteni

– sa nu te adapostesti cand vine ploaia si sa-ti continui drumul avand un sentiment de superioritate fata de toti oamenii zgribuliti

– sa descoperi ca mai ai ceva dulce in casa

– sa spui de-odata cu cineva o propozitie, in mod spontan

– sa bei bere rece

– sa gasesti cheile in geanta usor pipaind brelocul care e un animalut pufos

– sa gasesti liftul la etajul tau cand iesi din apartament

– sa gasesti pe hard o poza cand aratai bine

– sa ai zacusca in camara

– sa cada 1 mai joi

– sa nu ti se uste floarea pe care ai uitat sa o uzi

– sa ti se faca masaj la picioare

– sa speli vase pana scartaie

– sa gasesti intr-o carte de-a unui autor clasic pe care il crezi imbatranit ceva chestie pe care o gandesti si tu cu toata fiinta si sa ai senzatia unei mici revelatii despre umanitate si ciclitatea ei

– sa descoperi intr-un bar „whatever” o piesa super faina care iti ridica moralul

– sa te prinzi cine e criminalul la jumatatea unui episod dintr-un film politist sau psihologic

– sa mananaci coaja de la o paine proaspata si calda, coapta pe vatra sau in stilul ala (nu feliata!)

– sa te uiti in ochii unui animal

– sa dormi in pat cu animalul tau de companie (o expresie oribila, seamana cu dama de companie. in cazul meu e vorba de a dormi cu una dintre testoase, Piscotel e cea mai dornica de astfel de socializare)

– sa citesti statusurile altora de pe mess atunci cand te-ai blocat la servici (in cazul meu, nu ii spun servici, ci locul ala unde merg sa umplu ceva dintr-o foaie) si nu mai ai idee ce trebuie sa faci

– sa mergi la opera cu un prieten, chiar daca asculti rock de obicei

– sa bei cafea dintr-o cana mare (nu inteleg sensul cescutelor)

– sa cosi chestii

– sa faci cadou ceva facut de tine

– sa poti scrie ceea ce ai in cap fara sa iti pese cine citeste si cum va interpreta sau daca vreun viitor angajator va citi asta de-odata cu CV-ul (tot sunt articole ca americanii care-s la head hunting citesc si ceea ce e pe conturile retelelor de socializare ale potentialilor angajati)

– sa iti iei un tricou sau o camasa care ti se asorteaza cu ochii

– sa iti gasesti un obiect pe care credeai ca l-ai pierdut intr-un loc unde l-ai pus „bine” si sa razi de tine ca te-ai auto-pacalit

– sa primesti un sms cu🙂

– sa te pupi ca un pestisor

– sa vorbesti despre Tesla la ora 4 jumatate dimineata cu o persoana de care stii ca nu poti sa te plictisesti

– sa mananci conopida murata goala, din aia colorata in roz ca a fost in butoi cu sfecla rosie

-sa vanezi fotografii, adica sa cauti pe strada imagini care sa iti ilustreze un proiect (eu vreau sa fac cu toate modelele de hamuri si esarfe in care parintii isi cara bebelusii, dar cred ca astept pana la anu ca vine iarna si nu ii vor mai cara asa pe aia mici. cred)

– sa mirosi cartofi copti in cuptor

-sa mananci direct cu mana

– sa faci baie cu spuma

– sa adormi la loc dupa ce a terminat de dat vecinul gauri cu bormasina sau au trecut alaiele de nunti si claxoane

– sa tii pe cineva de fund cand dormi

– sa iti amintesti versuri de la piese pe care nu le-ai ascultat de multi ani

– sa culegi chestii din gradina (ciuperci sau flori sau fructe, orice)

– sa mangai o oaie

– sa vezi o veverita in pomiii de deasupra ta, la oras

– sa bei lapte rece de sete

– sa mananci placinta cu branza si marar

– sa saruti cu mancare in gura

– sa te culci intr-o pozitie „romantica” si sa te trezesti spate in spate

– sa ai mai multe de 10 perne in pat

– sa ai mai multe locuri unde ai putea dormi in aceeasi noapte

– sa poti sa canti o melodie simpla la un instrument

– sa nu te grabesti cand esti cu oamenii care conteaza

– sa stii ca iubesti pe cineva neconditionat, indiferent ce

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Până în pânzele albe?!

  1. handrushka spune:

    spune NU! cescutelor mici de cafea.🙂
    – sa te sune prietenele ca sa iesi, cand nu ai chef de iesit si sa te inteleaga ca ti-e mai bine asa si ca tu tot le iubesti. Si atunci cand iesiti impreuna, sa se bucure la fel, de fiecare data, ca te vad. ( multumesc!)

  2. Doru spune:

    Sa stii ca eu n-am mangaiat o oaie inca X( . Tre sa fie foarte fluffy :))

    – sa mergem in cluburi „ciudate” ca a doua zi sa ne minunam de noi cum de am putut sa ajungem acolo si sa facem misto de specimenele din acel club😛

    • zoldike spune:

      E foarte fain să te joci cu o oaie, te calmează. Ale mele sunt super amuzante, stau în poveşti, fac tot felul de prostii şi le plac oamenii, nu le e frică. E bine că-i plin Clujul de cluburi diferite: în unele te simţi bine că îţi place, în altele te simţi bine prin comparaţie cu ăia din club. ;))

  3. handrushka spune:

    ha! zambuzica! foarte bine! de voi doua era vorba.🙂

    • zoldike spune:

      Braţe, braţe! Scriu să fie oficial: sâmbătă ne vedem la mine. Vine şi Andra la ceai, prăjim şi cartofi. Am vin de-acasă. Viaţa e bună. :))

Lasă un răspuns

