Muzici româneşti (sau pe-aproape), puţin cunoscute

„Sleep Command” de la WFS a fost obsesia mea vreo două luni. Vocalul e acelaşi ca în formaţia Bio din Timişoara, o altă trupă care cântă de se rupe şi nu prea ştie multă lume despre ea.

Sleep Command -WFS

De la Bio puteţi asculta cinci piese pe pagina lor de myspace http://www.myspace.com/bioband, unde este şi preluarea pe care o fac de la „Another brick in the wall”, care mi se pare excelentă live.

Bio sunt mai rock aşa, dar îmi plac şi chestii mai „psihedelice”. Băieţii de la Melting Carousel au compoziţii interesante şi surprinzătoare. Ei sunt din Timişoara, acum nu mai au fata la voce, iar bassistul (J) e primul bassist pe care l-am văzut live, în liceu, când avea împreună cu alţi prieteni prima lor formaţie – Relativ.

Melting Carousel – Pony Tails

Relativ… dacă tot am ajuns la asta, scriu acum pentru că altă dată cine ştie cu ce mă mai iau. Relativ erau din Deva, Dodi, J, Mitză şi Sinek. Videoclipul e cu imagini din Club A din Bucureşti unde au fost la ceva concurs şi de la concerte din Deva. Nu au apucat să cânte foarte multe, au avut şi unul la Casa de Cultură din Deva şi au făcut preluare „My Own Summer” de la Deftones. Relativ a fost specială pentru că era prima trupă aproape, tangibilă, pentru cei care au ascultat-o, trupa la care puteam merge „la sală”.

Relativ – 

Revenind la ceea ce se întâmplă acum, există şi The Others. Formaţia declarată din Braşov, cu solistă care locuieşte la Cluj. Trupa cântă funk şi ei declară mereu că funckţionează. Nu e de mirare că doar sunt promovaţi de Mihnea Blidariu (Luna Amară).

The Others – cover The Cat Empire

Da, sunt o vacă, dar mie ceeeel mai mult îmi place cum fac ei cover-ul ăsta cu Mihnea. Ştiu că e comerţ, comerţ, dar chiar le iese tare bine şi vocile lor (Petra şi Mihnea) sună bine împreună, aşa cu mulţi, mulţi başi.

Deocamdată nu am altceva de spus pentru că nu mai am timp. Mă duc acasă, la ţară.🙂 Unde nu e muzică decât dacă îmi pun de pe telefon. Oi, găini, pisici, câini şi curci. Sunete naturale. La astea nu vă pot posta link.🙂

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Culise și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

