Cele două pagini de net preferate

Prima pagină este: Mediastorm, un locşor pe internet de unde îmi apare din când în când în mail vestea că a mai făcut cineva un reportaj extraordinar. Îmbinare de fotografie, film şi scriitură. Îmi plac toate reportajele de pe site, în special pentru că sunt foarte diferite între ele şi au tot felul de perspective şi folosesc multiple instrumente de comunicare.

A doua pagină este de pierdut vremea într-un mod mult mai puţin eficient: Project Free TV. E un site unde se găsesc mai toate serialele TV la care vrei să te uiţi. Cel mai bine merg cele găzduite pe megavideo, însă acolo nu se pot viziona mai mult de 72 de minute în şir. Bufferează ok şi episoadele găzduite pe wisevid şi zhare. Enjoy! (Îmi dau seama că prin acest post îmi micşorez şansele de a vedea în timp real seriale, dar hei! informaţia trebuie transmisă, iar eu ţin site-urile astea pentru mine de ceva timp. :P)

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

