Ceea ce nu înveţi la timp te urmăreşte mereu

Şi cât am urât eu programarea şi ce stupid mi s-a părut semestrul de MS Dos şi apoi cât de inutili ziceam că au fost anii de Pascal! Dar iată că dacă nu m-am chinuit să înţeleg acu 6-7 ani nimic din „poezia codului”, acum sunt frustrată. „Word Press for dummies” it is pentru că nu-mi place de tot tema asta, are lipsuri, vreau mai mult. Zic dragii de ei pe aici că „you’ll need in-depth help on this task and that usually means paying somebody a lot of money or asking very nicely at the forums. Better yet, you can learn HTML. Sorry, we don’t teach that here.”. În mod evident, voi alege, ca de fiecare dată cea mai complicată dintre soluţii. Adică ultima.🙂

Aşadar e vorba de o lucrare în decurs de elaborare. Deocamdată eu sunt verde (zold=verde în maghiară), blogul e cât de cât verde, iar cum bine ştim verde e speranţă şi regenerare.

Important de ştiut e că am de gând să scriu multe prostii, dar cu diacritice şi să folosesc spaţiul virtual ca să învăţ eu cât mai multe lucruri pe care le-am evitat până acum sau pentru care nu simţeam că sunt făcută.

Start!

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Culise și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ceea ce nu înveţi la timp te urmăreşte mereu

  1. Spor cu blogul si cat mai multa inspiratie😛. Ii destul timp liber acuma ca sa mai invatam si alte chestii.
    Eh, si cand mai ai chestii noi sa lasi link-ul la status, mi-e mai usor sa-l gasesc asa :))

Lasă un răspuns

